środa, 6 września 2017

Rozdanie "Kosmetyki z Indonezji" - Wygraj zestaw kosmetyków z Bali!

Witajcie!
Zapraszam do udziału w konkursie "Kosmetyki z Indonezji". Kilka produktów, które przywiozłam ze sobą z Bali może być Twoje! Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga i odpowiedzieć na pytanie konkursowe :).
*
grafika konkursowa


REGULAMIN
1.       Czas trwania rozdania: 06.09-2017-15.10.2017 (do godziny 23:59).
2.       Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba być publicznym obserwatorem bloga oraz wykonać zadanie konkursowe, zostawić w komentarzu adres mail wraz ze zgłoszeniem.
3.       Autorem rozdania "Kosmetyki z Indonezji" jestem ja – Bizarre Case by Carol.
4.       Wyniki ogłoszone zostaną w przeciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
5.       Zwycięzca jest zobowiązany do skontaktowania się ze mną (bizarre.case@onet.eu) w przeciągu 3 dni roboczych od daty publikacji wyników.
6.       Jeżeli zwycięzca nie odezwie się w wyznaczonym terminie traci prawo do nagrody; nowe wybranie osoby wygrywającej odbędzie się w przeciągu 3 dni roboczych od daty utracenia wygranej przez pierwszego zwycięzcę.
7.       Jeśli zostanie wybrany drugi zwycięzca posiada on 3 dni robocze na kontakt mailowy, patrz: art. 5.
8.       Koszty wysyłki pokrywam ja i nadaję paczkę jedynie na terenie Polski.
9.       Nie ponoszę odpowiedzialności za zniszczenie jakiegokolwiek produktu znajdującego się w przesyłce podczas transportu (nagrody zostaną przeze mnie odpowiednio zabezpieczone, ale nie jestem w stanie monitorować w jakich warunkach paczka będzie przewożona).
10.    Rozdanie "Kosmetyki z Indonezji" nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
11.     Osoba biorąca udział w rozdaniu "Kosmetyki z Indonezji" akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 833).
12.    Osoba, która zaobserwuje blog jedynie na potrzeby rozdania, a po jego zakończeniu przestanie być obserwatorem zostanie dodana na czarną listę.
13.    W rozdaniu nie mogą brać udziału osoby, które mają blogi jedynie by wygrywać rozdania.
14.    Zastrzegam sobie prawo do zmian w Regulaminie, które publicznie ogłoszę.
15.    Zastrzegam sobie prawo do niewysłania nagród z przyczyn losowych, niezależnych ode mnie.
16. W zabawie mogą brać udział osoby pełnoletnie. Osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę rodziców! 
Do wygrania:
* Mydełko Purbasari rozjaśniające skórę
* Peeling Purbasari rozjaśniający skórę
* Naturalny peeling Avocado
*  Maseczka Ovale Ogórek, matująca, odświeżająca
* Maseczka Ovale Pomidor, odświeżająca, nawilżająca, odmładzająca


Wszystkie kosmetyki są nowe i przywiezione w tym roku z wyspy Bali, o której mogliście poczytać w sierpniu. 

Pytanie konkursowe: Jakie miejsce na Ziemi chciałabyś/chciałbyś odwiedzić i dlaczego?


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
E-mail:
Odpowiedź na pytanie:

Peeling do ciała, Super maski do twarzy,
Będzie mi bardzo miło jeśli polubicie mój profil na FB: FANPAGE
oraz zaprosicie znajomych do zabawy!
Zapraszam także na Instagram: @bizarre_case

Zapraszam do zabawy! Jeśli macie życzenie udostępnić grafikę konkursową na swoim blogu to będzie mi bardzo miło :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).