piątek, 7 lipca 2017

Recenzja Laura Conti - Złuszczająca maska do stóp

Hej! :)
Dzisiaj piątek, początek weekendu. Planujecie jakiś wyjazd? Ja jestem obecnie nad jeziorem i próbuję pisać pracę magisterską. 
Chciałabym Wam opowiedzieć o masce do stóp. To pierwszy tego typu produkt, który używałam. Czy zadowolił mnie swoim działaniem? 
Zapraszam do czytania :).
Laura Conti, Maska Złuszczająca do stóp
Od producenta + skład: 
*
Maska złuszczająca w postaci skarpetek dotarła do mnie w Boxie Only You tworzonym przez portal Only You. Całą paczkę mogliście zobaczyć tutaj: KLIK. 
Muszę przyznać, że nie byłam do końca przekonana do działania takiego produktu. Czytałam recenzje masek złuszczających i brak efektów lub złuszczające się płaty skóry studziły mój zapał by wypróbować podobny produkt. 
Docelowy produkt otrzymujemy zapakowany w kartonik, na którym znajdują się informacje przydatne dla konsumenta. 
Skarpetki w środku wypełnione są płynem, który rozprowadza się na stopie. Od zewnątrz jest folia, dzięki której płyn nie wydostaje się na zewnątrz i możemy spokojnie poruszać się w skarpetach. 
Producent zadbał o przylepiec (w kształcie serduszka!) aby skarpetki nie spadły ze stóp. 
60 minut w tych skarpetkach minęło szybko i bezboleśnie :). Po tym czasie umyłam stopy w ciepłej wodzie. Skóra była miękka i wygładzona. 
Pierwsze widoczne oznaki złuszczania zaczęły się przy palcach. Skóra schodziła delikatnie i małymi płatkami. Cały proces złuszczania skończył się na piętach po niecałych 2,5 tygodnia od użycia maski. 
Po całym zabiegu stopy były wygładzone, miękkie, pozbawione zrogowaceń. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się tak dobrych efektów. Mimo, że okres złuszczania trwał ponad pół miesiąca to stopy na lato zostały przygotowane idealnie. 
Maska złuszczająca Laura Conti to produkt, który zdecydowanie warto wypróbować. Osoby, które lubią widzieć efekty od razu, które nie są cierpliwe, na pewno nie do końca będą zadowolone ze względu na czas, który musi minąć by złuszczanie w pełni się skończyło. 
Maskę w formie dwóch skarpetek 2x12,5g można kupić w cenie 11,50zł.
Używałyście podobnych skarpetek do stóp? Byłyście zadowolone z efektów? 
Ja na pewno będę chciała wrócić do tej maski w przyszłości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).