czwartek, 4 maja 2017

Recenzja Mollon Pro - Regenetujący Olejek Różany do skórek i paznokci

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję olejku do skórek i paznokci, który towarzyszy mi od trzech tygodni w codziennej pielęgnacji dłoni. Mam przyjemność wypróbować go dzięki Only You, portalowi tworzącemu Box Only You, o którym pisałam TUTAJ. Zainteresowanych zapraszam do czytania! :)
*
Molion Pro, Regenerating Rose Oil, Cuticle&Nails
Od producenta+ skład:
(warto kliknąć na zdjęcie w celu jego powiększenia ;)
*
Olejek otrzymujemy zapakowany w kartonik, na którym, znajdziemy wszystkie informacje: datę przydatności, skład, wskazówkę jak stosować produkt. Docelowy produkt znajduje się w szklanej buteleczce typowej dla lakierów, ale o dużej pojemności - 15ml. 
Pędzelek jest solidnie wykonany i dobrze rozprowadza się za jego pomocą olejek. Konsystencja produktu jest gęsta. W cieczy zanurzone są płatki róż. Zapach olejku jest delikatny. Kojarzy mi się z różami i cytrusami.
 Podczas regularnego stosowania zniknęły suche skórki, nie mam problemów z "zadzierającymi się" skórkami. Wcieranie olejku sprawia mi przyjemność, a dłonie zdecydowanie wyglądają na bardziej zadbane. Gdy miałam przerwę pomiędzy hybrydami olejek przyczynił się do poprawienia ich wyglądu, a także mam wrażenie, że delikatnie je wzmocnił.
Ważną informacją jest także fakt, że płatki róży nie rozpuszczają się więc po naniesieniu na skórki zostają do czasu ich zdjęcia bądź zmycia ;).
Za 15ml produktu musimy zapłacić około 18zł. Cena w stosunku do wydajności i działania zdecydowanie nie jest wygórowana. Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego produktu, moje skórki wokół paznokci również ;).
Znacie ten kosmetyk? Jakie są Wasze ulubione olejki do pielęgnacji paznokci i skórek?
Jestem ciekawa bez czego nie możecie się obejść!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).