sobota, 18 marca 2017

Recenzja Lavera - Żel Peeling do ciała

Kochane!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić bardzo ciekawy kosmetyk, którego skład na pewno zachwyci nie jedną z Was :). Zapraszam do czytania!
*
Lavera, Wygładzający Żel Peelingujący

Od producenta + skład:
*
*
Z marką Lavera nie mam dużego doświadczenia. Żel peelingujący jest produktem, który otworzył moją znajomość z tą firmą. Czy jej początki były udane? :)
Żel otrzymujemy w plastikowej tubie oprawionej w ładną, miłą dla oka grafikę. Informacje w języku polskim znajdują się na naklejce.
Otwarcie na klik działa bez zarzutu.
Żel ma dosyć lejącą się konsystencję dlatego należy uważać by nie wycisnąć zbyt dużo produktu.
Kosmetyk o przyjemnym, ziołowym zapachu zawiera w sobie naturalne drobinki, których zadaniem jest starcie martwego naskórka z naszego ciała, czyli nic innego jak speelingowanie go.
Żel stosowałam na lekko zwilżoną skórę i masowałam. Pestki nie rozpuszczają się dzięki czemu zabieg może trwać dłużej.
Żel peelingujący dobrze oczyszcza ciało, a przy jego stosowaniu można się zrelaksować. Podczas masowania drobinki pobudzają krążenie w skórze, poprawiają jej dotlenienie.
Żel peelingujący może być przyjemnym dodatkiem do naszej pielęgnacji. Produkt marki Lavera zadowolił mnie swoim działaniem.
Jego koszt to około 20zł za 250g kosmetyku. Cena w porównaniu do wydajności nie jest niska ale warto pamiętać o składzie produktu, który w 100% jest naturalny, a także działaniu :). Polecam wypróbować!
Znacie kosmetyki tej firmy? Ja mam przyjemność używać obecnie jeszcze kremu do pielęgnacji i również jestem zadowolona!
Przypominam, że do końca dzisiejszego dnia trwa konkurs, w którym można wygrać kosmetyki marki Vianek, Sylveco oraz Nacomi :) Szczegóły TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).