niedziela, 12 marca 2017

Meet My Make Up Manufaktura - Relacja

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć oraz co nieco opowiedzieć o mojej sobotniej (4.03) wycieczce do Manufaktury w Łodzi. W zapowiedzi KLIK o Targach Urody Meet My Make Up wspominałam o atrakcjach wydarzenia. W czym wzięłam udział? :) Możecie poczytać niżej!
Chwilę po przybyciu na miejsce spotkałam Paulinę z bloga Lady Mami. Przybyłam w idealnym momencie by przejść po rotundzie, zapoznać się z wystawcami. Stoiska Organique, Ziaji, L'Occitane, The Body Shop i wiele innych kusiły swoimi ofertami. Dodatkowymi atrakcjami były badania kondycji skóry (np. przy stoisku Ziaja), a także masaż dłoni, na który osobiście się skusiłam. 
Przemiła Pani reprezentująca markę Bandi poświęciła mnie i Paulinie nieco czasu. Zajęła się naszymi dłońmi (masaż był niesamowicie reklaksujący!) i porozmawiała z nami o kosmetykach marki.
*
W sobotę na Targach Urody Meet My Make Up można było spotkać KatOsu, youtuberkę urodową. Nam udało się porozmawiać z Kasią dłuższą chwilę i zrobić pamiątkowe zdjęcie :).
*
Wydarzenie prowadziły energiczne siostry ADiHD. Bez skrępowania zapraszały wszystkie kobiety do wzięcia udziału w biciu rekordu w jednoczesnym malowaniu ust. 
Każda chętna osoba otrzymywała lustereczko, pomadkę i kartkę. W jednym czasie malowałyśmy usta, a następnie odciskałyśmy je na karteczce by zostawić ślad. Wszystkie kartki przyczepiałyśmy na ścianie. Prawie 300 osób malowało usta w tym samym czasie! Dla mnie to było niesamowite. 
Mimo, że tylko w sobotę miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu Meet My Make Up to wróciłam do domu z nowymi wspomnieniami. Atrakcje w Manufakturze na pewno przypadły do gustu wielu kobietom, w tym mnie. To było świetne przeżycie i mam nadzieję, że za rok będzie kolejna edycja! :)
Zapraszam do obejrzenia filmiku: KLIK
Dziękuję także Paulinie za udostępnienie swoich zdjęć :) Lady Mami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).