środa, 8 marca 2017

Ulubieńcy stycznia i lutego + KONKURS

Witajcie Kochane!
W dzisiejszym dniu chciałabym Wam życzyć zdrowia, szczęścia, realizacji Waszych celów! By uśmiech zawsze gościł na Waszych buziach i wszystko układało się po Waszej myśli ♥.
*
Dzisiaj lekki post! O ulubieńcach stycznia i lutego, a pod koniec wpisu mała niespodzianka :).
W styczniu moje serce (a także skórę i nogi) skradły produkty na powyższym zdjęciu. Termoaktywne serum Eveline Slim 3D towarzyszy mi po każdym treningu i rozgrzewa brzuch! Mam wrażenie, że skóra jest jędrniejsza i gładsza. Balsam do ciała Midnight Pomegranate Bath&Body Works ma piękny zapach i razem z mgiełką tworzy świetny zestaw pielęgnacyjny przygotowujący ciało na wieczorne wyjście. Mascara Eveline Big Volume w styczniu dbała o moje rzęsy. Bardzo przypadła mi do gustu jej szczoteczka z szeroko rozstawionymi ząbkami. Dzięki niej moje rzęsy były pogrubione, wydłużone i imponująco się prezentowały. O rajstopach i pończochach Veera pisałam tutaj: KLIK. W styczniu częściej chodziłam w spódnicach, a dzięki rajstopom czułam się bardzo dobrze, a po całym dniu moje nogi nie były zmęczone!
W lutym swoim działaniem zachwycił mnie Aktywnie Oczyszczający Peeling od Go Cranberry. Istne cudo! Świetny zdzierak, który zostawia twarz wygładzoną, pozbawioną suchych skórek i co najważniejsze - nie jest ona wysuszona. Zasługuje na miano Wielkiego Ulubieńca! Suplement diety Kerabione zażywałam już wcześniej, a teraz do niego powróciłam. Po okresie noszenia czapek włosy są osłabione, dlatego uznałam, że potrzebują dodatkowej pomocy by wrócić do formy. Według mnie jest to preparat godny polecenia. Krem do twarzy Mincer Pharma - VITA C Infusion to intensywnie nawilżający krem na dzień, który według mnie jest świetny. Nadaje się do wszystkich rodzajów cer, nawilża i zostawia skórę przygotowaną na nałożenie makijażu. Do tego jest bardzo wydajny! Cedrowy Szampon Nalewka do włosów osłabionych i suchych zawiera w sobie sporo ekstraktów: z kory dębu, mydlnicy lekarskiej, modrzewia syberyjskiego, a także olej lniany i olej cedrowy. Dobrze myje i według mnie wzmacnia włosy.
Z okazji Dnia Kobiet Bizarre Case  Do wygrania kosmetyki, które bardzo lubię, które zadbają o ciało, zregenerują skórę przed nadchodzącą wiosną!
☐ Łagodzący Balsam do Ciała, Vianek
☐ Rafinowany Olej Kokosowy, Nacomi
☐ Odżywczą Pomadkę z Peelingiem, Sylveco (PS Mój ulubieniec) 

Wystarczy:
✓ polubić FanPage bloga Bizarre Case
✓ być publicznym obserwatorem bloga
zostawić w komentarzu imię i pierwszą literę nazwiska pod którymi obserwujecie FP oraz nick, pod którym obserwujecie blog a także dopisek: BIORĘ UDZIAŁ! :)



Obserwuję blog jako:

Obserwuję FP jako: 
e-mail:
Biorę udział!
Zapraszam do zabawy, która trwa od dzisiaj do 18.03 (godz. 23:59) :)
Będzie mi miło jeśli poślecie konkurs w świat!
Konkurs nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
Organizatorem jest autorka bloga.
Znacie moich ulubieńców? Chciałybyście wypróbować któryś z kosmetyków bądź produktów?
Dajcie znać jakie kosmetyki ostatnio skradły Wasze serca! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).